Poniżej można znaleźć wszystkie informacje dotyczące płatności w naszym sklepie internetowym.
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Za zamówienie mogą Państwo zapłacić:
- Przelewem tradycyjnym na konto sklepu.
- Szybkim przelewem za pośrednictwem - Przelewy24, Blik, PayPal.
- Kurierowi podczas odbioru przesyłki.
Jaki jest termin płatności za zamówione produkty?
- Termin płatności za zamówione towary wynosi 7 dni od daty przyjęcia zamówienia do realizacji.
- Jeśli została wybrana jedna z form płatności wymienionych powyżej, jest 7 dni na dokonanie płatności od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji.
- Po upływie tego terminu wysyłamy powiadomienie drogą e-mailową o możliwości uiszczenia płatności w dodatkowym terminie trwającym 3 dni.
- Brak uiszczenia płatności w wyznaczonym dodatkowym terminie skutkuje automatycznym anulowaniem umowy sprzedaży.
W zamówieniu zaznaczyłem/am sposób płatności kartą płatniczą, ale płatność się nie powiodła. Co mam zrobić?
Jeśli Twoja płatność kartą płatniczą nie powiodła się, masz możliwość powrotu do płatności. W potwierdzeniu zamówienia, które otrzymałeś/aś drogą e-mailową, znajdziesz link, który pozwoli Ci ponownie przejść do bramki płatniczej i dokonać płatności. Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem, możesz również dokonać płatności po zalogowaniu się i przejściu do przeglądu Twoich zamówień. Jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy, skontaktuj się z nami, a nasi doradcy z przyjemnością Ci pomogą.
Na jakie konto mogę dokonać płatności za zamówienie?
Jeśli wybierzesz formę płatności jako przelew tradycyjny, prosimy o dokonanie przelewu za zamówienie na nasz rachunek bankowy o numerze: 05 9164 0008 2001 0008 5065 0001. Jako odbiorcę przelewu prosimy podać: ABICOM sp. z o.o., ul. Pileckich 32, 36-020 Tyczyn. Jeśli napotkasz trudności z płatnościami automatycznymi, również możesz dokonać opłaty na podany numer konta. Prosimy także nie zapomnieć o wpisaniu w tytule przelewu numeru zamówienia, abyśmy mogli szybko zidentyfikować Twoją płatność i przetworzyć zamówienie.